قوانین و سیاست حریم خصوصی

قوانین و سیاست حریم خصوصی الکتروآرن

ثبت اطلاعات مشتریان:

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت. ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد، هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات نقدی:

پس از پرداخت سفارش و تایید شدن آن حداقل 12  ساعت طول خواهد کشید، وضعیت سفارش به ” آماده به ارسال” تغییر نماید. آماده به ارسال سفارش به این معناست که اگر سفارش قبل از ساعت 12 تمکیل گردد در همان روز تحویل شرکت پست گشته و با توجه به نوع ارسال (سفارشی یا پیشتاز) 1 تا 4 روز کاری  به دست خریدار می رسد. کد پیگیری نیز ثبت شده و وضعیت به ” ارسال شده ” تغییر می کند.

پیگیری سفارشات:

جهت پیگیری سفارش خود در صورتی که زمان بندی های قید شده سپری شده و بسته بدون تغییر وضعیت مانده است، می توانید از طریق صفحه “پیگیری سفارش” اقدام کنید و یا با فروشگاه تماس بگیرید.

روش های ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می گردند.

روش های پرداخت سفارش :

پرداخت مبلغ سفارش به روش واریز  به حساب بانکی و  کارت به کارت میسر می باشد.

مالیات  :

در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت شده از مشتری صفر می باشد. بر همین اساس نیز امکان ارائه کد ملی و اقتصادی به هیچ عنوان میسر نمی باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات:

قطعات الکترونیک ارائه شده در فروشگاه به هیچ وجه شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت و یا تعویض نمی باشد و مسئولیتی از بابت کارکرد صحیح قطعه، چگونگی کار با قطعه و یا آموزش های مربوطه به عهده فروشگاه نمی باشد. لازم به ذکر است که مواردی نظیر آمپر مصرفی، ولتاژ ورودی و خروجی ، توان مصرفی و … که در سایت ذکر شده است مطابق با اطلاعات درج شده در دیتاشیت و یا سایت سازنده و یا اطلاعات درج شده بر روی جنس یا دفترچه محصول می باشد و مسئولیتی از بابت عدم تطابق مقادیر درج شده با مقادیر واقعی متوجه فروشگاه نمی باشد.

لغو سفارشات نقدی:

در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود، فقط مبلغ کالاهایی که ارسال نشده باشند قابل عودت می باشد و پس از ارسال سفارش لغو سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته:

سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال، بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

بر همین اساس قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کنید. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید (قبل از ارسال بسته حتما میبایست مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود).

اعلام مغایرت:

در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد، مشتری موظف است حداکثر تا 1 روز بعد از دریافت بسته، فروشگاه را در جریان بگذارد، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد.

اعلام خرابی:

تمامی اقلام برقی داخل فروشگاه قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند. با این وجود جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی یک مهلت 24 ساعته تست برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شده است که از روز تحویل سفارش به مشتری محاسبه می شود. در صورتی که پس از گذشت این زمان به فروشگاه اطلاع داده نشود، به منزله سالم تحویل گرفتن جنس یا اجناس فاکتور می باشد و پس از آن هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت. الباقی محصولات الکترونیکی مانند آی سی ، سنسور ، ماژول و … شامل گارانتی و تعویض نمی باشند. ضمنا توجه داشته باشید که در صورتی که سفارش به فروشگاه یا آدرس دیگری ارسال می شود تا پس از آن بسته بندی و با باقی اجناس مشتری ارسال شود (بسته بندی و ارسال به عهده فروشگاه دیگری باشد)، با فروشگاه یا شخص تحویل گیرنده هماهنگ نمایید تا در زمان تحویل گرفتن اجناس قطعات را تست نماید. در غیر این صورت مسئولیتی از بابت خرابی قطعات یا … متوجه فروشگاه نمی باشد.

برگشت خوردن سفارش:

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف:

قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد(به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود.

اعتبار پیش فاکتور:

اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 1 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.

تصاویر سایت:

 به دلیل بالا بودن تعداد اقلام موجود در فروشگاه و تنوع در شرکت های سازنده، تغییر سریال نامبر و … و عدم امکان به روز رسانی مکرر تصاویر، تصاویر سایت اکثرا به صورت حدودی قرار داده شده اند و در مواردی که نیاز است جزئیات با موارد داخل سایت چک شود، حتما تلفنی هماهنگ شود. این موارد اکثرا برای اجناسی مثل آی سی، خازن، ترانزیستور ، مقاومت ، آداپتورها و … که دارای چندین شرکت سازنده و … هستند، می باشد.

شرایط برگشت محصول

برگشت جنس خریداری شده تنها در صورت رخ دادن یکی از حالات زیر امکان پذیر است و تنها از طریق پست سفارشی میسر و هزینه آن به عهده فروشگاه می باشد و در صورت ارسال با هر روش دیگر، هزینه آن به عهده مشتری است. دقت داشته باشید که تنها 24 ساعت پس از دریافت محصول امکان چک کردن اقلام وتکمیل فرم برگشت از خرید را دارید و پس از سپری شدن این زمان به هیچ وجه امکان عودت محصول نخواهد بود. ضمن اینکه عودت محصولاتی که مستعمل باشند(نظیر هویه استفاده شده) و یا پایین تر بودن  کیفیت محصول از کیفیت مورد نظر مشتری، امکان مرجوع کردن جنس نمی باشد. بر همین اساس و با توجه به تنوع محصولات و برندهای عرضه شده، جهت خرید محصولات با کیفیت تر به بررسی توضیحات محصول، قیمت و در صورت نیاز مشاوره تلفنی اقدام کنید.

عدم ارسال جنس :

این گزینه شامل قطعاتی می شود که از فاکتور حذف شده و یا با عدم امکان تامین قطعه مواجه شده اند. در این حالت هزینه قطعه مرد نظر به حساب شخص عودت داده خواهد شد.

عدم کارکرد صحیح دستگاه(فقط در مورد وسایل برقی و ابزار)

در صورتی که پس از دریافت و تست وسیله مورد نظر متوجه اشکال در آن می شوید، توجه داشته باشید که قطعات الکترونیک و سنسور و ماژول به دلیل حساسیت بالا، به هیچ وجه شامل تضمین کارکرد صحیح محصول و یا راهنمایی فنی جهت چگونگی راه اندازی  آن نمی باشد و تحت هیچ شرایطی عودت و برگشت پذیرفته نخواهد شد.

 

هنوز سوال دارید؟!

بستن
مقایسه